PRIVĀTUMA POLITIKA
Pamatojoties uz Personas datu aizsardzības regulu (Personas datu aizsardzības regula Nr.2016/679).
TERMINU SARAKSTS, KAS TIEK LIETOTI APRAKSTĀ:
  • Personas dati – jebkura informācija, kas attiecas uz identificētu vai identificējamu klientu.
  • Personas datu apstrāde – jebkuras darbības, kas tiek veiktas ar personas datiem, tai skaitā: vākšana, reģistrācija, ievadīšana, glabāšana, organizēšana, pārveidošana, izmantošana, nodrošināšana, nodošana un izpaušana, bloķēšana vai dzēšana.
  • Klients – fiziska persona (datu subjekts), kuru var tieši vai netieši identificēt, izmantojot datu apstrādes sistēmā pieejamos datus.
  • Klienta piekrišana ir brīva un nepārprotama klienta (datu subjekta) gribas izpausme, ar kuras palīdzību klients dod atļauju apstrādāt savus personas datus noteiktajam mērķim.
  • Personas datu pārzinis ir fiziska vai juridiska persona, aģentūra vai cita struktūra, kas viena pati vai kopā ar citiem nosaka apstrādes mērķi un līdzekļus, kā arī nodrošina piekļuvi personas datiem.
  • Pilnvarotā persona ir persona, kas sistēmas un personas datu pārvaldnieka vārdā apstrādā personas datus.
  • Sīkdatnes ir mazi teksta faili, kas tiek ģenerēti un saglabāti klienta ierīcē (datorā, planšetdatorā, mobilajā tālrunī u.c.), apmeklējot/pārlūkojot Liberta internetu.
  • Leģitīmas intereses – uzņēmuma Liberta intereses ir balstītas uz kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu, un tai ir arī juridisks pamats ar nosacījumu, ka datu subjekta intereses, tiesības un pamatbrīvība nav svarīgākas par uzņēmuma likumīgajām interesēm. Liberta ir tiesības apstrādāt klienta personas datus tādā apjomā, kāds ir objektīvi nepieciešams un pietiekams, lai nodrošinātu kvalitatīvu, ērtu un savlaicīgu pakalpojumu. Kā arī izveidot un uzturēt iekšējos procesu resursus, kā arī novērst ļaunprātīgas darbības pret uzņēmumu Liberta.
  • Profilēšana ir jebkura automātiska personas datu apstrāde, kas ļauj izmantot ar konkrētu fizisku personu saistītus personas datus, lai novērtētu/paredzētu aspektus (minētās personas vēlmes, intereses, uzticamība, uzvedība, atrašanās vieta, pārvietošanās). Profilēšana tiek izmantota, lai: piešķirtu bonusus, izveidotu un prezentētu individuālus piedāvājumus, informētu klientu par jaunumiem un piedāvājumiem, nosūtītu apsveikumus utt. Profilēšana tiek veikta tikai tiešā mārketinga nolūkos un neradīs klientam nekādas juridiskas sekas.
PERSONAS DATU APSTRĀDE
  • Liberta veic personas datu apstrādi (vākšanu, reģistrēšanu, ievadīšanu, glabāšanu, sistematizēšanu, izmantošanu, nodošanu, dzēšanu u.c.) saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un citiem Latvijas Republikā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.
  • Saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, personas datu apstrādes sistēmas pārzinis Liberta Company ievēro šādus principus:
  1. Liberta nodrošina, ka dati tiek apstrādāti godīgi un likumīgi.
  2. Saņemto datu apstrāde kalpo konkrētiem mērķiem un tiek veikta tikai saskaņā ar šiem mērķiem.
  3. Iegūtie dati ir adekvāti (nav pārmērīgi).
  4. Iegūtie dati ir precīzi.
  5. Saņemtie dati netiek glabāti ilgāk par nepieciešamo laiku un tiek iznīcināti, sasniedzot norādīto mērķi.
  6. Liberta apstrādā saņemtos datus saskaņā ar fizisku personu tiesībām.
  7. Liberta nodrošina saņemto datu drošu glabāšanu.
  8. Liberta nenodod saņemtos datus citām organizācijām vai ārvalstīm bez drošas, atbilstošas ​​aizsardzības normatīvo aktu un Fizisko personu datu aizsardzības likuma (Personas datu aizsardzības regula Nr. 2016/679) ietvaros.
KONFIDENCIALITĀTES POLITIKA
Uzņēmums Liberta veic personas datu apstrādi (vākšanu, reģistrēšanu, ievadi, glabāšanu, sistematizēšanu, izmantošanu, nodošanu, dzēšanu utt.) saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un citiem spēkā esošajiem.
APSTRĀDĀJAMO PERSONAS DATU KATEGORIJAS
Apstrādājamo klientu personas datu kategorijas ir atkarīgas no klienta izmantotajiem pakalpojumiem un produktiem. Liberta ir tiesības apstrādāt šādu kategoriju personas datus un datus par pakalpojumu un produktu izmantošanu:

  1. Dati, kas iegūti ar klienta piekrišanu (kuru sniedzis pats klients).
  2. Vārds, uzvārds, personas kods vai dzimšanas datums;
  3. Adrese korespondences saņemšanai, tālruņa numurs, e-pasta adrese;
  4. Bankas rekvizīti;
  5. Sakaru dati. Informācija no e-pasta adresēm, kas saistīta ar saziņu starp klientu un Liberta;
  6. Sīkdatnes, dati par vietnes Liberta apmeklējumu;
  7. Ja klients nevēlas atļaut sīkdatņu izmantošanu, viņš to var atspējot savā pārlūkprogrammā, taču šajā gadījumā dažas vietnes iespējas var būt ierobežotas;
  8. Dati, laiks, skatījumu apjoms interneta vietnēs;
PERSONAS DATU APSTRĀDES PAMATI
  1. Klienta piekrišana. Klients kā personas datu subjekts pats dod piekrišanu (datu subjekta piekrišanu) personas datu vākšanai un apstrādei noteiktiem nolūkiem. Klienta piekrišana ir klienta neatkarīgs lēmums, kuru viņš var dot vai atsaukt/atteikt jebkurā laikā, tādējādi ļaujot vai aizliedzot Liberta apstrādāt viņa personas datus. Piekrišanas atsaukšana neietekmē apstrādes likumību vai saņemto pakalpojumu kvalitāti, kas bija saistīti ar piekrišanu pirms tās atsaukšanas.
  2. Liberta likumīgo interešu pamatā ir kvalitatīvu pakalpojumu sniegšana. Liberta ir tiesības apstrādāt klienta personas datus tādā apjomā, kāds ir objektīvi nepieciešams un pietiekams, lai nodrošinātu kvalitatīvu, ērtu un savlaicīgu pakalpojumu. Kā arī izveidot un atbalstīt uzņēmuma Liberta iekšējo procesu resursus.
  3. Liberta juridiskās saistības. Liberta ir pienākums apstrādāt klienta personas datus, lai tie atbilstu normatīvo aktu prasībām un sniegtu atbildes uz valsts un pašvaldību likumdošanas institūciju pieprasījumiem.
  4. Slēgt un pildīt līgumsaistības ar klientu. Lai sniegtu kvalitatīvus pakalpojumus un apkalpošanu, Liberta apstrādā noteiktus personas datus, kas tiek savākti pirms līguma noslēgšanas vai jau noslēgta līguma darbības laikā.
  5. Lai veicinātu sabiedrības intereses vai īstenotu likumīgas pilnvaras. Šādos gadījumos personas datu apstrādes pamats ir aprakstīts normatīvajos aktos.
  6. Apstrādājot klienta personas datus, Liberta ir tiesības veikt profilēšanu, lai piešķirtu bonusus, sniegtu automatizētus individuālus komercpiedāvājumus, kas tiek sniegti tikai uzņēmējdarbības nolūkos un neradīs klientam nekādas juridiskas sekas.
PERSONAS DATU APSTRĀDES MĒRĶI
  1. Slēgt un pildīt līgumsaistības ar klientu.
  2. Novērtēt klienta spēju pildīt līgumsaistības.
  3. Efektīvai naudas plūsmas vadībai, klientu maksājumu un parādu kontrolei.
  4. Sniegt tehnisko atbalstu saistībā ar pakalpojumu sniegšanu.
  5. Lai attīstītu jomas, sniedziet jaunu pakalpojumu klāstu.
  6. Veikt statistisko datu apstrādi un tirgus analīzi.
PERSONAS DATU IEGŪŠANAS VEIDI
  • Klients sniedz Liberta savus datus, kad klients:
  1. Abonē Liberta jaunumus;
  2. Pasūta un izmanto Liberta produktus un pakalpojumus
  3. Piekrīt piedalīties konkursos, loterijās, aptaujās;
  4. Apmeklē vai pārlūko Liberta vietni;
  5. Klients tiek filmēts ar videonovērošanas kamerām.
  • Liberta un tā pilnvarotajām personām Fizisko personu datu aizsardzības likuma (Fizisko personu datu aizsardzības regula Nr.2016/679) ietvaros ir tiesības apstrādāt klienta personas datus, kas saņemti no trešās personas. (piemēram, kredītkompānija), ja klients tam piekrīt, devis savu piekrišanu.
  • Liberta un tā pilnvarotajām personām Fizisko personu datu aizsardzības likuma (Fizisko personu datu aizsardzības regula Nr.2016/679) un partneruzņēmumu ietvaros ir tiesības apstrādāt klienta personas datus, kas saņemti no plkst. klientu.

Personas datu glabāšanas periods
  1. Liberta ir tiesības uzglabāt klienta personas datus:
  2. Līdz brīdim, kad klients atsauc savu piekrišanu personas datu apstrādei;
  3. Uzņēmuma Liberta likumīgo interešu īstenošanai un aizsardzībai nepieciešamais periods;
  4. Atbilstoši personas datu glabāšanas termiņam, ko nosaka personas datu aizsardzības normatīvie akti;
  5. Kamēr klients ir līgumattiecībās ar Liberta;
  6. Kamēr nav sasniegts datu izmantošanas mērķis, kas tika noteikts saņemšanas brīdī.
Personas datu koplietošana
  1. Liberta sniedz klienta personas datus nepieciešamajā un pietiekamā apjomā, saskaņā ar normatīvo aktu prasībām, arī ņemot vērā konkrētās situācijas iemeslu objektivitāti;
  2. Nepieciešamības gadījumā sniegt klienta personas datus Liberta un tā pilnvarotajām personām, Fizisko personu datu aizsardzības likuma (Fizisko personu datu aizsardzības regula Nr. 2016/679) un/vai partneriem, aģentiem, dienestam ietvaros. pakalpojumu sniedzēji, kas ir saistīti ar pasūtījumu, izmanto produktus un sniedz pakalpojumus, lai uzlabotu pakalpojumu kvalitāti;
  3. Liberta ir pienākums sniegt informāciju par klienta personas datiem tiesībsargājošajām iestādēm, valsts un pašvaldību iestādēm, ja to nosaka normatīvie akti vai ir saņemts attiecīgās institūcijas pieprasījums;
Personas datu aizsardzības metodes
  1. Lai uzlabotu klientu personas datu aizsardzības metodes no nesankcionētas piekļuves, nozaudēšanas, iznīcināšanas, izpaušanas, Liberta izmanto modernās tehnoloģijas un ievēro tehniskās un organizatoriskās prasības;
  2. Liberta veic rūpīgu pilnvaroto personu, partneru, aģentu, pakalpojumu sniedzēju un uzņēmuma darbinieku pārbaudi, kas apstrādā klienta personas datus, kā arī izvērtē atbilstošus pasākumus, lai nodrošinātu klienta personas datu apstrādes un uzglabāšanas drošību saskaņā ar Regulas Nr. noteikumu prasības;
  3. Liberta nav atbildīgs par nesankcionētu piekļuvi vai klienta personas datu zudumu, ja tas noticis no Vitality Snack neatkarīgu iemeslu dēļ (piemēram, klienta vainas vai nolaidības dēļ).
Klienta tiesības
  1. Klientam ir tiesības jebkurā laikā atteikties no komerciālo piedāvājumu saņemšanas un savu personas datu profilēšanas;
  2. Piekrišanas atsaukšana, izmaiņas neietekmē personas datu apstrādes likumību un/vai saņemto pakalpojumu kvalitāti, kas saistīti ar piekrišanu pirms tās atcelšanas;
  3. Klientam ir tiesības labot (izdarot izmaiņas) visus pieejamos personas datus par sevi;
  4. Klientam ir tiesības pieprasīt savu personas datu dzēšanu vai ierobežošanu (“Tiesības tikt aizmirstam”), sniegt lūguma apliecinājumu;
  5. Klientam ir tiesības saņemt informāciju par tām personām, kurām tika sniegta informācija par viņa (klienta) personas datiem;
  6. Klientam ir tiesības nodot personas datus, t.i. nodot savus personas datus citam apstrādātājam. Šīs tiesības ietver tikai datus, ko klients ir sniedzis, pamatojoties uz viņa brīvprātīgu piekrišanu vai vienošanos, vai ja notiek automātiska apstrāde. Lai izmantotu augstāk minētās tiesības, jāiesniedz pieteikums ar pieprasījumu.

Politika

Made on
Tilda